|
|
Autor |
Wiadomość |
Mechu
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2005
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Skąd: z Łodzi
|
Wysłany:
Nie, 22.01.2006, 20:10 |
|
Koncern Scania zainaugurował działalność w Polsce w 1995 roku. W Warszawie rozpoczęło działalność wówczas biuro Scania Polska S.A., które przejęło funkcję generalnego importera i przedstawiciela Scania w Polsce. W pierwszych latach działalności głównym zadaniem Scania Polska był rozwój sieci dealerskiej i serwisowej, a tym samym zapewnienie sprawnego funkcjonowania obsługi polskim i zagranicznym użytkownikom pojazdów Scania.
Scania w Polsce, oprócz widocznych na drogach wielkich, a jednocześnie niezawodnych i ekologicznych ciężarówek (od września 2004 Scania, jako jedyny producent pojazdów użytkowych na świecie, posiada w ofercie silniki spełniające normy Euro 4) stworzyła dla swoich klientów znakomicie rozwiniętą sieć 27 stacji serwisowych równomiernie pokrywających całą Polskę, gwarantującą użytkownikom pojazdów poziom usług, z których Scania znana jest na całym świecie.
Jak w każdym z ponad stu krajów świata, w których sprzedajemy nasze pojazdy, również w Polsce stanowimy najwyższe standardy usług. 27 serwisów i sieć sprzedaży, którą tworzy 10 dealerów (w tym 5 należy do Scania Polska), wspomagana przez Centrum Szkoleniowe w Warszawie, Centralny Magazyn Części oraz Scania Finance Polska - oferująca klientom nowoczesne, dostosowane do ich potrzeb rozwiązania finansowe - oraz całodobowy serwis drogowy Scania Assistance stanowią fundament Scania w Polsce.
W ciągu minionych lat Scania Polska S.A. osiągnęła zobowiązującą pozycję wśród liderów w sektorze ciężkich samochodów ciężarowych (ciągników siodłowych i podwozi pod zabudowę pow. 16 ton). Dziś co 5 nowy pojazd ciężarowy kupowany w Polsce to Scania. Jednocześnie jesteśmy liczącym się dostawcą autobusów miejskich i autokarów.
Zaufanie, jakim obdarzyli nas użytkownicy pojazdów Scania w Polsce, stawia przed nami nowe wyzwania. Naszym obowiązkiem jest nie tylko zapewnienie kompleksowej obsługi: przedstawienia konkurencyjnej oferty produktów, finansowania zakupu, ale przede wszystkim zagwarantowania sprawnie działającej sieci stacji serwisowych, reprezentujących najwyższy światowy poziom. Warunkiem naszego sukcesu jest spełnianie i wyprzedzenie oczekiwań klientów.
Scania Polska posiada dobrze rozwiniętą sieć dealerską i serwisową. Teraz największy nacisk kładziemy na usprawnienie obsługi klientów. W Polsce, jak w każdym kraju o rozwiniętej gospodarce rynkowej, konkurencyjność jest kluczowym warunkiem rozwoju. Biorąc pod uwagę strategiczne położenie, zdajemy sobie sprawę, że nasze serwisy, przedstawiciele handlowi i partnerzy muszą być znakomicie przygotowani oraz muszą spełniać coraz większe wymagania klientów. Dziś Scania w Polsce to doskonale dostosowany do potrzeb użytkownika produkt, znakomicie rozwinięta, największa w tej części Europy sieć stacji serwisowych i biur handlowych.
Teraz i w przyszłości naszym głównym zadaniem będzie rozwój oferty usług serwisowych, stałe dostosowywanie jej do zmieniających się potrzeb i oczekiwań rynku.
(c)http://www.scania.com.pl |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |